Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης.
Accept
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
    • Chat join #Hellas
    • Chat join #GayHellas
  • Επικοινωνία
Reading: Τα plug-in υβριδικά δεν είναι τόσο «καθαρά» όσο νομίζουμε!
Share
Font ResizerAa
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
  • Επικοινωνία
Search
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
    • Chat join #Hellas
    • Chat join #GayHellas
  • Επικοινωνία
Have an existing account? Sign In
Follow US
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE > Blog > Automoto > Τα plug-in υβριδικά δεν είναι τόσο «καθαρά» όσο νομίζουμε!
Automoto

Τα plug-in υβριδικά δεν είναι τόσο «καθαρά» όσο νομίζουμε!

admin
Last updated: 2025/09/22 at 7:19 ΠΜ
admin Published 22 Σεπτεμβρίου, 2025
Share
SHARE

Μια νέα μελέτη έρχεται να ανατρέψει όσο γνωρίζουμε για τα plug-in υβριδικά. Σύμφωνα λοιπόν με την ευρωπαϊκή οργάνωση Transport & Environment (T&E), τα συγκεκριμένα μοντέλα εκπέμπουν στην πράξη έως και πέντε φορές περισσότερους ρύπους CO₂ από ό,τι καταγράφουν τα επίσημα στοιχεία. Κι αυτό γιατί, όπως δείχνουν τα δεδομένα, στην καθημερινή χρήση οι οδηγοί τους στηρίζονται κυρίως στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και όχι στο ηλεκτρικό σκέλος του συστήματος.

Τα plug-in υβριδικά παρουσιάζονται εδώ και χρόνια από τους κατασκευαστές ως μια «πράσινη» λύση που συνδυάζει το καλύτερο και των δύο κόσμων. Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι διαφορετική: οι πραγματικές εκπομπές τους φτάνουν κατά μέσο όρο τα 139 γραμμάρια CO₂ ανά χιλιόμετρο, τιμή συγκρίσιμη με αυτή ενός συμβατικού μοντέλου με κινητήρα βενζίνης. Τη στιγμή που η επίσημη, εργοστασιακή τιμή μπορεί να είναι χαμηλότερη ακόμα και από τα 30 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Η διαφορά αυτή απορρέει από τον τρόπο μέτρησης του προτύπου WLTP, που προϋποθέτει ότι τα οχήματα κινούνται κατά βάση ηλεκτρικά, κάτι που η πράξη δείχνει πως απέχει πολύ από την πραγματικότητα.

Η βάση των συμπερασμάτων είναι οι μετρήσεις που έγιναν μέσω εξοπλισμού παρακολούθησης σε 127.000 plug-in υβριδικά που ταξινομήθηκαν το 2023, με τα στοιχεία να προέρχονται από την Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Περιβάλλοντος. Πρόκειται για μια από τις πιο αξιόπιστες εικόνες μέχρι σήμερα για τον πραγματικό τρόπο που χρησιμοποιούν οι οδηγοί τα συγκεκριμένα μοντέλα.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα επανεξετάσει τα κριτήρια υπολογισμού των εκπομπών για τις περιόδους 2025/26 και 2027/28, σε μια προσπάθεια να περιορίσει τις διαφορές που υπάρχουν. Ωστόσο, ακόμα και τότε, σύμφωνα με την T&E, θα εξακολουθεί να υπάρχει απόκλιση περίπου 18%.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, από την πλευρά της, εκφράζει έντονες αντιδράσεις. Στελέχη της ACEA και της CLEPA, με πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Ola Källenius της Mercedes, ζητούν χαλάρωση των νέων απαιτήσεων, υποστηρίζοντας ότι διαφορετικά θα πληγούν δυσανάλογα οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές και θα καταστεί ακόμα δυσκολότερη η επίτευξη των στόχων εκπομπών για το 2030 και το 2035.

Το βέβαιο είναι πως η συζήτηση για το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των plug-in υβριδικών αναθερμαίνεται. Τα μέχρι τώρα δεδομένα τα εμφάνιζαν ως μεταβατική λύση προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση, όμως τα νέα στοιχεία δείχνουν ότι ίσως πρόκειται περισσότερο για ένα εργαλείο συμμόρφωσης με τις νομοθεσίες παρά για μια πραγματικά βιώσιμη επιλογή. Κι αυτό είναι κάτι που δύσκολα θα αφήσει αδιάφορους τόσο τους καταναλωτές όσο και τους ρυθμιστικούς φορείς.

You Might Also Like

Το GT50 Concept έχει εξελιχθεί γύρω από τον εμβληματικό πεντακύλινδρο της Audi

Η Volkswagen ποντάρει πολλά στο νέο, ηλεκτρικό ID. Polo

Oι νέες Porsche 718 δεν θα είναι μόνο ηλεκτρικές

Τα σπορ Renault RS σε τροχιά επιστροφής;

Οι θερμικοί κινητήρες δεν θα απαγορευτούν και υπάρχει λόγος

admin 22 Σεπτεμβρίου, 2025 22 Σεπτεμβρίου, 2025
Share This Article
Facebook Twitter Email Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΜΈΣΑ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ

Mirc.gr

Tο mIRC Network Δημιουργήθηκε με σκοπό να ενώσει τους Έλληνες ανά τον κόσμο και να τους δώσει τη δυνατότητα να επικοινωνούν μέσα απο μια επιλογή αρκετών καναλιών (Chatrooms) εύκολα,άνετα και με ασφάλεια,χρησιμοποιώντας τις επιλογές κειμένου,εικόνας και ήχου!
Σελίδες
  • Αρχική
  • Οροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Κατηγορίες
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Διεθνή επικαιρότητα
  • Automoto
  • Lifestyle

Donate with Paypal

Λόγο συνεχιζόμενων αυξήσεων στις παροχές μας βρισκόμαστε σε δύσκολη θέση κάλυψη των αναγκών συντήρησης και λειτουργιάς του δικτύου , website , hosting κ.α Θα θέλαμε να ζητήσουμε από εσάς με δωρεές την βοήθεια σας και την στήριξη σας για την ορθή και μελλοντική λειτουργιά του chat . Κάντε δωρεά πατώντας πάνω στο εικονίδιο Donate.

mirc.gr 2023 Copyright %year%, All Rights Reserved  |  by Sp | Hosted by RealHosting
adbanner
Εντοπίστηκε AdBlock
Ο ιστότοπός μας είναι ένας ιστότοπος που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Παρακαλούμε στη λίστα επιτρεπόμενων για να υποστηρίξετε τον ιστότοπό μας.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?