Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης.
Accept
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
    • Chat join #Hellas
    • Chat join #GayHellas
  • Επικοινωνία
Reading: Οι θερμικοί κινητήρες δεν θα απαγορευτούν και υπάρχει λόγος
Share
Font ResizerAa
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
  • Επικοινωνία
Search
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
    • Chat join #Hellas
    • Chat join #GayHellas
  • Επικοινωνία
Have an existing account? Sign In
Follow US
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE > Blog > Automoto > Οι θερμικοί κινητήρες δεν θα απαγορευτούν και υπάρχει λόγος
Automoto

Οι θερμικοί κινητήρες δεν θα απαγορευτούν και υπάρχει λόγος

admin
Last updated: 2025/12/15 at 7:49 ΠΜ
admin Published 15 Δεκεμβρίου, 2025
Share
SHARE

Η Ευρωπαϊκή Ένωση φαίνεται να επαναξιολογεί τη στρατηγική της για την πλήρη ηλεκτροκίνηση, απομακρυνόμενη από το μέχρι πρότινος απόλυτο σενάριο της καθολικής απαγόρευσης των πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035.

Η φιλοδοξία των μηδενικών εκπομπών δεν εγκαταλείπεται, αλλά επαναπροσδιορίζεται μέσα από μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση, που λαμβάνει υπόψη τα όρια της τεχνολογίας, τις αντοχές της αγοράς και τις γεωπολιτικές πιέσεις στον ευρωπαϊκό βιομηχανικό ιστό.

Τη στροφή αυτή επιβεβαίωσε πρόσφατα ο Manfred Weber, πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος, κάνοντας λόγο για εγκατάλειψη της «τεχνολογικής απαγόρευσης». Στη θέση της, προκρίνεται πλέον ένας νέος στόχος: μείωση κατά 90% των μέσων εκπομπών CO₂ των καινούργιων μοντέλων από το 2035, αντί της πλήρους εξάλειψής τους. Με απλά λόγια, οι θερμικοί κινητήρες δεν τίθενται εκτός νόμου, αλλά παραμένουν στο παιχνίδι υπό αυστηρούς όρους, ακυρώνοντας το ενδεχόμενο γενικής απαγόρευσης τόσο το 2035 όσο και το 2040.

Η αλλαγή κατεύθυνσης αντανακλά τις αυξανόμενες ανησυχίες για την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και για τη διατήρηση εκατοντάδων χιλιάδων θέσεων εργασίας σε έναν κλάδο που ήδη δοκιμάζεται. Χώρες με ισχυρή παραγωγική βάση, όπως η Γερμανία και η Ιταλία, καθώς και μεγάλοι κατασκευαστές -από τη Volkswagen και τη Renault έως τη Mercedes-Benz και τη BMW- είχαν προειδοποιήσει ότι μια μονοδιάστατη μετάβαση στην αμιγώς ηλεκτρική κινητικότητα ενέχει σοβαρούς κινδύνους, τόσο για την παραγωγή όσο και για την προσβασιμότητα των καταναλωτών.

Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες του Bloomberg, στις Βρυξέλλες εξετάζεται το ενδεχόμενο παράτασης της μεταβατικής περιόδου έως το 2040 για τα plug-in υβριδικά και τα μοντέλα extended-range. Η προϋπόθεση είναι η χρήση βιώσιμων καυσίμων, όπως προηγμένα βιοκαύσιμα και συνθετικά e-fuels. Αν και το κόστος τους παραμένει υψηλό και η διαθεσιμότητα περιορισμένη, θεωρούνται από αρκετούς ως αναγκαίο εργαλείο για τη μείωση του συνολικού ανθρακικού αποτυπώματος, ιδίως σε κατηγορίες οχημάτων όπου η πλήρης ηλεκτροκίνηση παραμένει προβληματική.

Το νέο κανονιστικό πλαίσιο, που αναμένεται να παρουσιαστεί το επόμενο διάστημα, θα επηρεάσει μεταξύ άλλων και τον τρόπο υπολογισμού των εκπομπών των plug-in υβριδικών μοντέλων, αν και οι πιο αυστηρές αλλαγές στα πρότυπα μέτρησης φαίνεται να μετατίθενται χρονικά. Σε κάθε περίπτωση, η απομάκρυνση από τον αρχικό στόχο του 2035 δεν λύνει όλα τα προβλήματα. Αντίθετα, αναδιαμορφώνει το τοπίο της ευρωπαϊκής αυτοκίνησης, μειώνοντας τη ρυθμιστική πίεση, αλλά αυξάνοντας την αβεβαιότητα για το ποιο τεχνολογικό μονοπάτι θα επικρατήσει τελικά.

You Might Also Like

Oι νέες Porsche 718 δεν θα είναι μόνο ηλεκτρικές

Τα σπορ Renault RS σε τροχιά επιστροφής;

Το Vision Meta Turismo δείχνει το μέλλον της Kia

Η Ευρώπη εξετάζει μια νέα, εισαγωγική κατηγορία ηλεκτρικών μοντέλων

Το Citroen ELO δείχνει πως μπορεί να είναι τα μελλοντικά πολυμορφικά

admin 15 Δεκεμβρίου, 2025 15 Δεκεμβρίου, 2025
Share This Article
Facebook Twitter Email Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΜΈΣΑ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ

Mirc.gr

Tο mIRC Network Δημιουργήθηκε με σκοπό να ενώσει τους Έλληνες ανά τον κόσμο και να τους δώσει τη δυνατότητα να επικοινωνούν μέσα απο μια επιλογή αρκετών καναλιών (Chatrooms) εύκολα,άνετα και με ασφάλεια,χρησιμοποιώντας τις επιλογές κειμένου,εικόνας και ήχου!
Σελίδες
  • Αρχική
  • Οροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Κατηγορίες
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Διεθνή επικαιρότητα
  • Automoto
  • Lifestyle

Donate with Paypal

Λόγο συνεχιζόμενων αυξήσεων στις παροχές μας βρισκόμαστε σε δύσκολη θέση κάλυψη των αναγκών συντήρησης και λειτουργιάς του δικτύου , website , hosting κ.α Θα θέλαμε να ζητήσουμε από εσάς με δωρεές την βοήθεια σας και την στήριξη σας για την ορθή και μελλοντική λειτουργιά του chat . Κάντε δωρεά πατώντας πάνω στο εικονίδιο Donate.

mirc.gr 2023 Copyright %year%, All Rights Reserved  |  by Sp | Hosted by RealHosting
adbanner
Εντοπίστηκε AdBlock
Ο ιστότοπός μας είναι ένας ιστότοπος που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Παρακαλούμε στη λίστα επιτρεπόμενων για να υποστηρίξετε τον ιστότοπό μας.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?