Ο βουλευτής του Εργατικού Κόμματος Άντι Μπέρναμ επιβεβαίωσε σήμερα, Δευτέρα (22/06) ότι θα είναι υποψήφιος για τη διαδοχή του Κιρ Στάρμερ, ο οποίος νωρίτερα ανακοίνωσε την παραίτησή του με διάγγλεμα.
Η απόφαση του Κιρ Στάρμερ να παραιτηθεί «σηματοδοτεί την αρχή μιας μετάβασης», δήλωσε σε ανάρτησή του στο X ο Άντι Μπέρναμ, ο οποίος εξελέγη βουλευτής την περασμένη Πέμπτη και θεωρείται φαβορί για να αντικαταστήσει τον Κιρ Στάρμερ επικεφαλής του Εργατικού Κόμματος και ταυτόχρονα στην Ντάουνινγκ Στριτ.
«Είμαι υποψήφιος», πρόσθεσε.
«Η χώρα αναμένει σταθερότητα, σοβαρότητα και προσοχή στα ζητήματα που έχουν τη μεγαλύτερη σημασία και αυτό ακριβώς θα επιτευχθεί. Η προτεραιότητά μας πρέπει να είναι να συνεργαστούμε για να επιστρέψει η χώρα εκεί που όλοι θέλουμε να βρίσκεται» σημείωσε στην ανάρτησή του.
«Αυτή η μετάβαση θα είναι μια θετική διαδικασία ανανέωσης για το κόμμα μας και τη χώρα μας» τόνισε.
Γουές Στρίτινγκ: Βήμα πίσω από τον Νο2 αντίπαλο του Στάρμερ – Θα στηρίξει τον Μπέρναμ
Ο Γουές Στρίτινγκ, ο οποίος πριν την παραίτηση Στάρμερ είχε αφήσει ανοιχτό το ενδεχόμενο να μπει στην κούρσα διαδοχής, τελικά δηλώνει πως θα στηρίξει τον Μπέρναμ στην ηγεσία του κόμματος και της χώρας.
«Μπορούμε να σηκώσουμε τα μανίκια και να τον βοηθήσουμε να θέσει σε εφαρμογή την αλλαγή που έχουν ανάγκη το κόμμα μας και η χώρα μας. Αυτή είναι η επιλογή που κάνω και ελπίζω πως όλοι θα υποστηρίξουν επίσης τον Άντι» ανέφερε σε επιστολή του.
Ο Στρίτινγκ, ο οποίος παραιτήθηκε τον Μάιο από την κυβέρνηση Στάρμερ, είχε προηγουμένως ανακοινώσει πως θα είναι υποψήφιος σε οποιαδήποτε αναμέτρηση για την πρωθυπουργία.
