Η BMW ετοιμάζεται να επανασχεδιάσει ριζικά τη Σειρά 1, με τη νέα γενιά του μοντέλου να αναμένεται το 2027 και να περιλαμβάνει για πρώτη φορά μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με την ονομασία i1.
Το νέο premium hatchback θα βασίζεται στην μεταβλητή πλατφόρμα της Neue Klasse, που έχει σχεδιαστεί ώστε να υποστηρίζει πολλαπλές μορφές κίνησης. Έτσι, εκτός από υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η νέα Σειρά 1 θα προσφέρεται και ως πλήρως ηλεκτρική.
Η i1 θα υιοθετεί ηλεκτρική αρχιτεκτονική 800V, που επιτρέπει ταχύτατη φόρτιση με ισχύ έως και 200 kW, εξασφαλίζοντας φόρτιση από το 10 έως το 80% σε μόλις 20 λεπτά. Η ενεργειακή χωρητικότητα των μπαταριών θα κυμαίνεται από τις 54,0 έως και τις 66,0 kWh εξασφαλίζοντας αυτονομία άνω των 480 χιλιομέτρων.
Η βασική έκδοση θα είναι προσθιοκίνητη, ενώ θα υπάρχε και τετρακίνητη εκδοχή με δύο ηλεκτροκινητήρες, ισχύ έως 300 ίππους και επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6,0 δεύτερα.
Αισθητικά, η νέα Σειρά 1 θα μείνει πιστή στο πεντάθυρο αμάξωμα δύο όγκων, με τις επιρροές από τη μελλοντική ηλεκτρική Σειρά 3 -πιο αεροδυναμική σχεδίαση και σπορ αναλογίες- να είναι εμφανείς.
Σε επίπεδο τιμών, η καινούργια Σειρά 1 με τα υβριδικά σύνολα θα ξεκινά περίπου από τις 32.000 ευρώ, ενώ η ηλεκτρική i1 θα τοποθετείται στην περιοχή των 38 με 40 χιλιάδων ευρώ, με τις κορυφαίες εκδόσεις να φτάνουν ή και να ξεπερνούν τις 50.000 ευρώ.