Έπειτα από 25 χρόνια απουσίας, η Honda επαναφέρει στην Ευρώπη ένα από τα πιο εμβληματικά της ονόματα, το Prelude. Που έχει περάσει αισίως στην 6η γενιά του συνδυάζοντας την υβριδική τεχνολογία e:HEV της εταιρείας με το καινοτόμο σύστημα Honda S+ Shift.
Το αεροδυναμικό και κομψό design του νέου Prelude e:HEV είναι εμπνευσμένο –όπως αναφέρει η Honda– από την εικόνα των ανεμόπτερων. Το χαμηλό και φαρδύ αμάξωμα προσδίδει έναν σπορ χαρακτήρα.
Στο εσωτερικό, η σχεδιαστική προσέγγιση είναι ανάλογη, με καθαρές γραμμές, προσεγμένα υλικά και χαμηλή θέση οδήγησης. Η καμπίνα διαθέτει τέσσερις θέσεις, δύο χρωματικούς συνδυασμούς (λευκό-μπλε ή μαύρο-μπλε) και εξαιρετική ορατότητα χάρη στις λεπτές κολόνες και τη χαμηλή γραμμή του ταμπλό. Το πορτμπαγκάζ, με τη μεγάλη και πρακτική τρίτη πόρτα, έχει χωρητικότητα που φτάνει έως και τα 663 λίτρα.
Στο επίκεντρο βρίσκεται και η τεχνολογία. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,2 ιντσών προβάλλει ειδικά γραφικά Prelude που προσαρμόζονται στο πρόγραμμα οδήγησης, ενώ το σύστημα infotainment με οθόνη αφής 9,0 ιντσών υποστηρίζει ασύρματα Apple CarPlay και Android Auto. Το ηχοσύστημα της Bose με οκτώ ηχεία συμπληρώνει το premium προφίλ.

Όπως σε κάθε σύγχρονο μοντέλο της Honda, το Honda Sensing, το σύνολο των συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του, είναι στάνταρ εξοπλισμό και διαθέτει αναβαθμισμένες εκδόσεις των Adaptive Cruise Control, Lane Keeping Assist και Road Departure Mitigation.
Ιδιαίτερη αναφορά αξίζει στο σύστημα Honda S+ Shift, που προσομοιώνει την αίσθηση και τον ήχο των γρήγορων αλλαγών ταχυτήτων. Μέσω της συνεργασίας του βελτιωμένου Linear Shift Control με το Active Sound Control, δημιουργεί μια «εικονική» μετάδοση οκτώ σχέσεων, με χειροκίνητη λειτουργία από paddles στο τιμόνι και αυτόματα «blip» στο κατέβασμα, όπως σε καθαρόαιμα σπορ μοντέλα.

Η υβριδική μονάδα κίνησης e:HEV συνδυάζει έναν κινητήρα βενζίνης 2.000 κυβικών με δύο ηλεκτροκινητήρες και αυτόματο κιβώτιο, αποδίδοντας συνολικά 184 ίππους (135 kW). Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων οδήγησης (Comfort, GT, Sport και Individual), τα οποία προσαρμόζουν τη λειτουργία του κινητήριου συνόλου, της ανάρτησης και της απόκρισης του τιμονιού.
Όσο για την ανάρτηση προέρχεται από το Civic Type R και συνδυάζει πολλαπλούς συνδέσμους με προσαρμοζόμενα αμορτισέρ.
Η εμπορική διάθεση του νέου Honda Prelude e:HEV στην Ευρώπη αναμένεται μέσα στο 2026.

