Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης.
Accept
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
    • Chat join #Hellas
    • Chat join #GayHellas
  • Επικοινωνία
Reading: Η νέα Porsche 911 turbo S έγινε υβριδική, πιο δυνατή και πιο γρήγορη
Share
Font ResizerAa
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
  • Επικοινωνία
Search
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
    • Chat join #Hellas
    • Chat join #GayHellas
  • Επικοινωνία
Have an existing account? Sign In
Follow US
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE > Blog > Automoto > Η νέα Porsche 911 turbo S έγινε υβριδική, πιο δυνατή και πιο γρήγορη
Automoto

Η νέα Porsche 911 turbo S έγινε υβριδική, πιο δυνατή και πιο γρήγορη

admin
Last updated: 2025/09/13 at 6:19 ΠΜ
admin Published 13 Σεπτεμβρίου, 2025
Share
SHARE

Η Porsche 911 και το turbo συνυπάρχουν εδώ και 50 χρόνια, ενώ η ολοκαίνουργια 911 turbo, που είναι μέλος της γενιάς 992.2 και παρουσιάστηκε επίσημα στο Μόναχο, κάνει ένα πολύ σημαντικό βήμα.

Και αυτό γιατί διαθέτει πλέον και υβριδική τεχνολογία, που τη βοηθά να φτάσει τους 711 ίππους, να χρειάζεται μόλις 2,5 δεύτερα για το 0-100 χλμ./ώρα, να μπορεί να κινηθεί ακόμα και με 322 χλμ./ώρα και να ολοκληρώνει το γύρο στο Nürburgring σε 7:03.92 λεπτά. Ο χρόνος αυτός είναι 14 δευτερόλεπτα πιο γρήγορος από τον αντίστοιχο της προκατόχου της και παρά το ότι η ζυγαριά δείχνει + 85 κιλά.

Η καρδιά της νέας turbo S είναι ο γνωστός εξακύλινδρος boxer που πλέον έχει χωρητικότητα 3,6 λίτρων και έχει εξελιχθεί σημαντικά. Από εκεί και πέρα υπάρχει μια μικρή μπαταρία 1,9 kWh, που τροφοδοτεί τον ενσωματωμένο στο κιβώτιο PDK ηλεκτροκινητήρα των 60 kW καθώς και δύο ηλεκτρικά turbo, τα οποία λειτουργούν ξεχωριστά για κάθε πλευρά του κινητήρα.

porsche-911-turbo-s-16.jpg

Ο συνδυασμός προσφέρει μέγιστη ροπή 800 Nm, διαθέσιμη σε μεγάλο φάσμα στροφών -συγκεκριμένα από τις 2.300 έως τις 6.000 σ.α.λ.- ενώ οι 711 ίπποι κάνουν την εμφάνισή τους από τις 6.500 έως τις 7.000 σ.α.λ.

porsche-911-turbo-s-13.jpg

Προκειμένου να επιβραδύνει το ίδιο εντυπωσιακά όπως επιταχύνει η Porsche εξόπλισε τη νέα turbo S με στάνταρ κεραμικά φρένα PCCB με τους μεγαλύτερους δίσκους που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε 911. Στάνταρ είναι και το PCCB (Porsche Dynamic Chassis Control) που υποστηρίζεται από το ηλεκτρικό κύκλωμα των 400V και ελέγχει τις κινήσεις του αμαξώματος.

porsche-911-turbo-s.jpg

Η σοφιστικέ αεροδυναμική διαθέτει ενεργά στοιχεία, όπως γρίλιες, εμπρός splitter και πίσω φτερούγα που προσαρμόζονται δυναμικά, μειώνοντας τον συντελεστή οπισθέλκουσας κατά 10%, δηλαδή λίγο κάτω από το 0,30.

porsche-911-turbo-s-6.jpg

Η σχεδίαση είναι σαφώς πιο εντυπωσιακή σε σχέση με τις πιο απλές 911, με πιο φαρδύ αμάξωμα, τονισμένες εισαγωγές αέρα πίσω και τη νέα αποκλειστική απόχρωση Turbonit που τονίζει τις ανθρακί λεπτομέρειες.

porsche-911-turbo-s-8.jpg

Στο εσωτερικό, το ίδιο χρώμα κυριαρχεί σε συνδυασμό με επενδύσεις από ανθρακόνημα, εμπλουτισμένες με χρυσές ίνες νεοδυμίου, και σκουρόχρωμο ουρανό.

porsche-911-turbo-s-11.jpg

Ο εξοπλισμός είναι πιο πλούσιος από ποτέ, με PASM, Sport Chrono, HD-Matrix προβολείς και άλλες στοιχεία που μέχρι τώρα χρεώνονταν επιπλέον ακόμα και στην turbo. Ο ιδιοκτήτης μπορεί μάλιστα να ζητήσει χωρίς χρέωση την προσθήκη πίσω καθισμάτων, καθώς η νέα turbo S παραδίδεται στάνταρ ως διθέσια.

porsche-911-turbo-s-15.jpg

Στην Ελλάδα, η νέα Porsche 911 turbo S ξεκινά από τις 343.150 ευρώ για την κουπέ έκδοση και από τις 360.900 ευρώ για την κάμπριο.

porsche-911-turbo-s-14.jpg

You Might Also Like

Το GT50 Concept έχει εξελιχθεί γύρω από τον εμβληματικό πεντακύλινδρο της Audi

Η Volkswagen ποντάρει πολλά στο νέο, ηλεκτρικό ID. Polo

Oι νέες Porsche 718 δεν θα είναι μόνο ηλεκτρικές

Τα σπορ Renault RS σε τροχιά επιστροφής;

Οι θερμικοί κινητήρες δεν θα απαγορευτούν και υπάρχει λόγος

admin 13 Σεπτεμβρίου, 2025 13 Σεπτεμβρίου, 2025
Share This Article
Facebook Twitter Email Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΜΈΣΑ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ

Mirc.gr

Tο mIRC Network Δημιουργήθηκε με σκοπό να ενώσει τους Έλληνες ανά τον κόσμο και να τους δώσει τη δυνατότητα να επικοινωνούν μέσα απο μια επιλογή αρκετών καναλιών (Chatrooms) εύκολα,άνετα και με ασφάλεια,χρησιμοποιώντας τις επιλογές κειμένου,εικόνας και ήχου!
Σελίδες
  • Αρχική
  • Οροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Κατηγορίες
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Διεθνή επικαιρότητα
  • Automoto
  • Lifestyle

Donate with Paypal

Λόγο συνεχιζόμενων αυξήσεων στις παροχές μας βρισκόμαστε σε δύσκολη θέση κάλυψη των αναγκών συντήρησης και λειτουργιάς του δικτύου , website , hosting κ.α Θα θέλαμε να ζητήσουμε από εσάς με δωρεές την βοήθεια σας και την στήριξη σας για την ορθή και μελλοντική λειτουργιά του chat . Κάντε δωρεά πατώντας πάνω στο εικονίδιο Donate.

mirc.gr 2023 Copyright %year%, All Rights Reserved  |  by Sp | Hosted by RealHosting
adbanner
Εντοπίστηκε AdBlock
Ο ιστότοπός μας είναι ένας ιστότοπος που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Παρακαλούμε στη λίστα επιτρεπόμενων για να υποστηρίξετε τον ιστότοπό μας.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?