Η Audi επιχειρεί μια θεαματική στροφή φιλοσοφίας, καθώς παρουσίασε το Concept C, ένα ελαφρύ, πισωκίνητο κουπέ-κάμπριο που εστιάζει στο fun to drive και αφήνοντας για λίγο τα ογκώδη και βαριά, τετρακίνητα ηλεκτρικά SUV.
Το πρωτότυπο φαίνεται να μην απέχει και πολύ από το τυχόν μοντέλο παραγωγής, η κατασκευή του οποίου θα μπορούσε να αρχίσει το 2027.
Η λογική είναι να τοποθετηθεί μεταξύ των ΤΤ και R8 χωρίς να αποτελεί διάδοχο για κανένα από τα δύο και να αποδείξει πως η ηλεκτροκίνηση μπορεί να προκαλέσει έντονα συναισθήματα.
Η σχεδίαση του Concept C ακολουθεί πιστά τη λογική του «Less is more» (το λιγότερο είναι περισσότερο). Έτσι έχει δοθεί έμφαση τόσο στην απλή, καθαρή, χωρίς ακρότητες σχεδίαση του αμαξώματος από αλουμίνιο όσο και στη συνολική μείωση του βάρους.

Από εκεί και πέρα η αναδιπλούμενη σκληρή οροφή εξασφαλίζει το διπλό χαρακτήρα του κουπέ και του ρόουντστερ χωρίς συμβιβασμούς στην ακαμψία ή στην αισθητική ισορροπία.
Στο εσωτερικό, η Audi φαίνεται να έχει ακούσει τα παράπονα όσων οδηγούν τα αυτοκίνητά σας και έτσι έχουν αφενός επιστρέψει τα φυσικά κουμπιά και οι οθόνες έχουν περιοριστεί στις ελάχιστες δυνατές.

Η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και η μπαταρία βρίσκεται μετά τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα, διάταξη που θυμίζει κλασικά κεντρομήχανα. Το χαμηλό κέντρο βάρους και η ιδανική κατανομή στους δύο άξονες αποτελούν μια πρώτη ένδειξη για πολύ καλά δυναμικά χαρακτηριστικά.
Αρχικά, το Concept C θα διατίθεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, όμως η Audi εξετάζει ήδη πιο δυνατές εκδόσεις, ακόμη και τετρακίνητες quattro. Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα στοιχεία για ισχύ, βάρος ή αυτονομία, οι πληροφορίες αναφέρουν πως το πρωτότυπο βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με την επερχόμενη ηλεκτρική Porsche 718.

