Η DS Automobiles παρουσίασε το νέο N°4, ένα μοντέλο που επανακαθορίζει την premium compact κατηγορία, συνδυάζοντας προηγμένη τεχνολογία, εκλεπτυσμένο γαλλικό design και πλήρως εξηλεκτρισμένες προτάσεις. Με ένα ανανεωμένο εμπρός μέρος που ενισχύει την επιβλητική του παρουσία, το N°4 ενσωματώνει μια νέα φωτεινή υπογραφή εμπνευσμένη από το πρωτότυπο DS E-Tense Performance και το N°8, με τη φωτεινή δέσμη να διατρέχει οριζόντια το εμπρός μέρος και να συγκλίνει στο φωτιζόμενο λογότυπο DS.
Με μήκος 4,40 μέτρα, πλάτος 1,87 και ύψος 1,47, το DS N°4 διαθέτει κομψές αναλογίες και αθλητική σιλουέτα, με ενσωματωμένες χειρολαβές και ζάντες 19 ιντσών που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Στο πίσω μέρος, τα νέα LED φώτα έχουν κάλυμμα «Dark Chrome».
Το νέο DS N°4 διατίθεται αποκλειστικά σε εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε υβριδικό, plug-in υβριδικό και 100% ηλεκτρικό. Η έκδοση N°4 E-TENSE διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 213 ίππων με αυτονομία 450 χιλιομέτρων κατά WLTP και μπαταρία 58,3 kWh, η θερμική διαχείριση εξασφαλίζεται από νέα αντλία θερμότητας και αναβαθμισμένα εξαρτήματα, ενώ ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία επίπεδα ανάκτησης ενέργειας μέσω paddles στο τιμόνι. Υποστηρίζει DC φόρτιση έως 120 kW, που σημαίνει ότι μπορεί να ανακτήσει 100 χλμ. αυτονομίας σε μόλις 11 λεπτά.
Η plug-in υβριδική έκδοση του N°4 βασίζεται σε νέο σύστημα κίνησης με υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 180 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 125 ίππων ενσωματωμένο σε ένα αυτόματο κιβώτιο eDCT7. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 225 ίππους με ροπή 360 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα. Η νέα μπαταρία 14,6 kWh εξασφαλίζει αυτονομία έως και 81 χλμ. σε πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, αυξημένη κατά 30% σε σχέση με το προηγούμενο σύστημα.
.jpg?t=sIe-amZXDyG7Oi_jRbqwNg)
Η βασική υβριδική έκδοση με απόδοση 145 ίππων συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW, ενσωματωμένο σε εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το σύστημα είναι αυτοφορτιζόμενο και μπορεί να κινείται πλήρως ηλεκτρικά έως και το 50% του χρόνου σε αστική χρήση, με εκπομπές CO₂ από 116 g/km.
Το εσωτερικό του DS N°4 αποτελεί υπόδειγμα γαλλικής δεξιοτεχνίας. Η πολυτέλεια αποτυπώνεται σε κάθε λεπτομέρεια: ανάγλυφα διακοσμητικά «Clous de Paris», καθίσματα από δέρμα Nappa σε σχεδίαση μπρασελέ ρολογιού, Alcantara, καμβάς και διακοσμητικά από ξύλο Brown Ash. Η καμπίνα διαθέτει καθαρές γραμμές, κρυφούς αεραγωγούς DS AIR και σύγχρονη εργονομία.
.jpg?t=f4G-NmcM8_iUvoP0Xwf4XQ)
Οι ψηφιακές οθόνες 10,25 και 10 ιντσών εξυπηρετούν πλήρως τον οδηγό και τους επιβάτες μέσω του infotainment συστήματος DS IRIS SYSTEM, το οποίο ενσωματώνει τεχνητή νοημοσύνη της SoundHound με υποστήριξη ChatGPT -μια παγκόσμια πρωτιά για κατασκευαστή αυτοκινήτου.
Η άνεση επιβεβαιώνεται με καθίσματα που διαθέτουν λειτουργία θέρμανσης, ψύξης και μασάζ, γενναιόδωρους χώρους για επιβάτες και αποσκευές -430 λίτρα για την HYBRID, 360 για την PLUG-IN HYBRID και 390 λίτρα για την E-TENSE- καθώς και με το κορυφαίο ηχοσύστημα FOCAL Electra ισχύος 690 Watt.
.jpg?t=OsCwzE_BvDlYw8-cd1CrrA)
Η ανάρτηση και η πλατφόρμα EMP2 προσφέρουν δυναμική ηρεμία και υψηλή ακαμψία μέσω της μεθόδου weld-bonding. Η οδική συμπεριφορά υποστηρίζεται από προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης όπως το DS DRIVE ASSIST 2.0, το οποίο επιτρέπει ημιαυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2, αυτόματες αλλαγές λωρίδας και αναγνώριση σήμανσης. Το DS DRIVER ATTENTION MONITORING ελέγχει τη συγκέντρωση του οδηγού με υπέρυθρες κάμερες, ενώ οι προβολείς DS MATRIX LED VISION εξασφαλίζουν βέλτιστο φωτισμό χωρίς να θαμπώνουν τους άλλους οδηγούς, με εμβέλεια 300 μέτρων.
.jpg?t=8x6f3HIrf5QVKH3Dt7Ndbg)
Το DS EXTENDED HEAD UP DISPLAY προσφέρει προβολή πληροφοριών σε διαγώνιο 21 ιντσών στο οπτικό πεδίο του οδηγού, δημιουργώντας μια εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας. Παράλληλα, το DS IRIS SYSTEM αξιοποιεί πλήρως τις δυνατότητες του ψηφιακού οικοσυστήματος με λειτουργίες όπως EV Routing, προετοιμασία της μπαταρίας και δυνατότητα V2L για την τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών.
Το νέο DS No4 θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από το φθινόπωρο.
.jpg?t=UxDcgX9gG7GI40xi5zAP0A)