Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τηνΠολιτική Απορρήτου και τουςΌρους Χρήσης.
Accept
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE
Notification Show More
Font ResizerAa
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
    • Chat join #Hellas
    • Chat join #GayHellas
  • Επικοινωνία
Reading: H Elettrica, η πρώτη ηλεκτρική Ferrari, έχει εντυπωσιακές προδιαγραφές
Share
Font ResizerAa
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREEmIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
  • Επικοινωνία
Search
  • Αρχική
  • Blog
  • Chat
    • Chat join #Hellas
    • Chat join #GayHellas
  • Επικοινωνία
Have an existing account? Sign In
Follow US
mIRC Hellas Chat - IRC Greek Chat | Δωρεάν τσατ | Συνομιλία | Γνωριμίες | FREE > Blog > Automoto > H Elettrica, η πρώτη ηλεκτρική Ferrari, έχει εντυπωσιακές προδιαγραφές
Automoto

H Elettrica, η πρώτη ηλεκτρική Ferrari, έχει εντυπωσιακές προδιαγραφές

admin
Last updated: 2025/10/10 at 6:19 ΠΜ
admin Published 10 Οκτωβρίου, 2025
Share
SHARE

Η Ferrari μπαίνει και επίσημα στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Με την Elettrica, που θα παρουσιαστεί επίσημα το 2026, η πιο διάσημη μάρκα αυτοκινήτων στον κόσμο επιχειρεί να μεταφέρει το πάθος, τις επιδόσεις και την αίσθηση που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της, στο μέλλον της μηδενικής εκπομπής ρύπων.

Η αποκάλυψη των τεχνικών της χαρακτηριστικών έγινε στο πλαίσιο του Capital Markets Day 2025 και η Elettrica αποτελεί το τέταρτο κεφάλαιο της πολυενεργειακής στρατηγικής του Maranello μετά τα θερμικά, τα υβριδικά και τα plug-in υβριδικά μοντέλα.

Είναι το αποτέλεσμα περισσότερων από 15 ετών εξέλιξης, η οποία ξεκίνησε με το υβριδικό πρωτότυπο 599 HY-KERS το 2010 και συνεχίστηκε με τις LaFerrari, SF90 Stradale και 296 GTB.

Η νέα Elettrica βασίζεται σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη εξ ολοκλήρου στο Maranello. Το πλαίσιο και το αμάξωμα είναι κατασκευασμένα κατά 75% από ανακυκλωμένο αλουμίνιο, μειώνοντας τις εκπομπές CO₂ της παραγωγής κατά περίπου 6,7 τόνους ανά αυτοκίνητο.

ferraru-elettrica-tech-22.jpg

Το κοντό μεταξόνιο, η χαμηλή θέση οδήγησης και η δομικά ενσωματωμένη μπαταρία χαμηλώνουν το κέντρο βάρους κατά 80 χιλιοστά σε σχέση με ένα αντίστοιχο θερμικό μοντέλο, ενώ το συνολικό βάρος φτάνει τους 2,3 τόνους με κατανομή 47:53 εμπρός-πίσω.

Η Elettrica κινείται από δύο ηλεκτρικούς άξονες με τεχνολογία προερχόμενη από τη Φόρμουλα 1. Ο καθένας διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες, και η συνολική ισχύς που αποδίδουν ξεπερνά τους 1.000 ίππους σε λειτουργία boost. Το αποτέλεσμα είναι ένα 0–100 χλμ./ώρα σε μόλις 2,5 δεύτερα και μια τελική ταχύτητα 310 χλμ./ώρα.

ferraru-elettrica-tech-12.jpg

Ενδιαφέρον είναι πως ο εμπρός άξονας μπορεί να αποσυνδεθεί πλήρως, προκειμένου να εξασφαλιστεί η καθαρή πίσω κίνηση, ενώ το σύστημα torque vectoring κατανέμει τη ροπή σε κάθε τροχό ξεχωριστά για κορυφαία ευστάθεια.

Η μπαταρία, χωρητικότητας 122 kWh και λειτουργίας στα 880 V, υποστηρίζει ταχεία φόρτιση έως 350 kW (15–80% σε περίπου 15 λεπτά). Κατασκευάζεται στο Maranello με ειδική διαδικασία που αυξάνει την ακαμψία και επιτρέπει αντικατάσταση μελλοντικά.

ferraru-elettrica-tech-14.jpg

Η ανάρτηση είναι ενεργή, τροφοδοτείται από το ηλεκτρικό κύκλωμα των 48V όπως και στην Purosangue και ρυθμίζει ανεξάρτητα κάθε τροχό, ενώ ενεργό είναι και το πίσω υποπλαίσιο.

Ακόμη και ο ήχος της Elettrica δεν είναι ψηφιακός. Και αυτό γιατί Η Ferrari ανέπτυξε την καινούργια τεχνολογία «Sound Injection», που καταγράφει τις δονήσεις του συστήματος μετάδοσης και τις ενισχύει μηχανικά, προσφέροντας φυσικό ηχητικό feedback αντί για τεχνητό ήχο.

ferraru-elettrica-tech-29.jpg

Ο οδηγός διαθέτει δύο χειριστήρια: το κλασικό Manettino, με προγράμματα οδήγησης από Ice έως ESC-Off, και το νέο eManettino, με επιλογές Range, Tour και Performance. Μέσω των paddles στο τιμόνι ενεργοποιούνται πέντε επίπεδα ροπής και ρυθμίζεται το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας.

Η αυτονομία υπολογίζεται πως θα ξεπερνά τα 530 χιλιόμετρα (WLTP), χάρη τόσο στην εξελιγμένη αεροδυναμική όσο και στα νέα ελαστικά που μειώνουν την αντίσταση κύλισης κατά 15%.

Η Elettrica δεν είναι απλώς ένα νέο μοντέλο. Είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari – και το πιο σαφές μήνυμα ότι η ουσία της μάρκας μπορεί να επιβιώσει, ακόμη κι όταν ο ήχος των κυλίνδρων σιγήσει.

You Might Also Like

Το GT50 Concept έχει εξελιχθεί γύρω από τον εμβληματικό πεντακύλινδρο της Audi

Η Volkswagen ποντάρει πολλά στο νέο, ηλεκτρικό ID. Polo

Oι νέες Porsche 718 δεν θα είναι μόνο ηλεκτρικές

Τα σπορ Renault RS σε τροχιά επιστροφής;

Οι θερμικοί κινητήρες δεν θα απαγορευτούν και υπάρχει λόγος

admin 10 Οκτωβρίου, 2025 10 Οκτωβρίου, 2025
Share This Article
Facebook Twitter Email Print
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΜΈΣΑ ΣΤΑ ΑΡΘΡΑ

Mirc.gr

Tο mIRC Network Δημιουργήθηκε με σκοπό να ενώσει τους Έλληνες ανά τον κόσμο και να τους δώσει τη δυνατότητα να επικοινωνούν μέσα απο μια επιλογή αρκετών καναλιών (Chatrooms) εύκολα,άνετα και με ασφάλεια,χρησιμοποιώντας τις επιλογές κειμένου,εικόνας και ήχου!
Σελίδες
  • Αρχική
  • Οροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Επικοινωνία
Κατηγορίες
  • Υγεία
  • Τεχνολογία
  • Διεθνή επικαιρότητα
  • Automoto
  • Lifestyle

Donate with Paypal

Λόγο συνεχιζόμενων αυξήσεων στις παροχές μας βρισκόμαστε σε δύσκολη θέση κάλυψη των αναγκών συντήρησης και λειτουργιάς του δικτύου , website , hosting κ.α Θα θέλαμε να ζητήσουμε από εσάς με δωρεές την βοήθεια σας και την στήριξη σας για την ορθή και μελλοντική λειτουργιά του chat . Κάντε δωρεά πατώντας πάνω στο εικονίδιο Donate.

mirc.gr 2023 Copyright %year%, All Rights Reserved  |  by Sp | Hosted by RealHosting
adbanner
Εντοπίστηκε AdBlock
Ο ιστότοπός μας είναι ένας ιστότοπος που υποστηρίζεται από διαφημίσεις. Παρακαλούμε στη λίστα επιτρεπόμενων για να υποστηρίξετε τον ιστότοπό μας.
Okay, I'll Whitelist
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?